Sıkça Sorulan Sorular
Yıldız Tur olarak, değerli müşterilerimizin sormuş olduğu soruları cevaplandırmaya çalıştık. İşte merak edebileceğiniz bazı detaylar.
F.A.Q
- Uçağım Rötar Yaparsa, Ekstra Ücret Talep Ediyor Musunuz?
-
Yıldız Tur, VIP Havaalanı/Havalimanı taşıma hizmetlerinde en ince ayrıntısına kadar özen göstermektedir. Uçuşunuzun her anını yakından takip eden ekibimiz, uçağınızın gecikme yaşaması gibi durumları hizmet sunumumuz öncesinde öğrenerek, bu gibi durumlarda size ek bir maliyet yansıtmamaktadır.
- Havaalanında Şoförü Nerede Bulacağım?
-
Özel aracınızla seyahat edeceğiniz şoförümüz, havaalanının gümrük kapısının hemen dışında sizin için sabırla bekliyor olacak.
- Araçlarınızda Bebek Koltuğu Bulunuyor Mu?
-
Araçlarımızda konforunuz ve rahatınız için her türlü imkanı sunmaktayız. Bu kapsamda, bebekler için özel koltukları da temin etmekteyiz. Bu hizmetten faydalanmak isterseniz, tek yapmanız gereken rezervasyon yaparken bize bebek koltuğuna ihtiyacınız olduğunu bildirmektir.
- Hizmetleriniz İçin Ödemeleri Nasıl Alıyorsunuz?
-
Firmamız, sizin için en az maliyetli ve en pratik ödeme yöntemlerini sunmayı hedeflemektedir. Nakit ödeme, kredi kartı ya da banka havalesi olmak üzere bir dizi ödeme seçeneğimiz bulunmaktadır. Kredi kartı ödemeleri için ekstra güvenlik kodu talep etmediğimizi de hatırlatmak isteriz.
- Hizmetlerin Sigorta Durumu Nedir?
-
Firmamız, Yıldız Tur olarak hizmet veren araçlarımız, Tursab ve D2 yetki belgesi ile donatılmıştır. Bu nedenle, tüm araçlarımız gerekli zorunlu ferdi kaza, koltuk sigortası, kasko ve mali sorumluluk sigortalarıyla korunmaktadır.
- Rezervasyonu İptal Edebilir miyim?
-
Evet, herhangi bir iptal ücreti ödemeden rezervasyonunuz iptal edebilirsiniz.